Právě hledáme koordinátora*ku digitálního obsahu! Jste to vy?

| Aktuality | Kariéra

Hledáme kolegu či kolegyni do týmu rozvoje na pozici koordinátora/ky digitálního obsahu. Pokud je práce s textem vaší silnou stránkou a bez sociálních sítí si neumíte představit ani minutu, přidejte se k nám!

Práce v nadaci je založená na důvěře, kolegialitě a vzájemném respektu, a věříme, že demokracie je klíčová pro lepší život v České republice.

Co bude vaší pracovní náplní?
  • Copywriting – psaní a editace textů, článků, komunikačních materiálů a výstupů nadace, e-mailingu
  • Tvorba a správa digitálního obsahu pro web, sociální sítě a newslettery a komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn a další), včetně plánování kampaní
  • Aktualizace webových stránek nadace a optimalizace jejich obsahu, do budoucna tvorba nového webu
  • Práce s daty – analýza výkonu a obsahu komunikačních kanálů
  • Práce s nástroji – CRM, Mailchimp, Monday a dalšími nástroji pro správu obsahu a projektů
  • Spolupráce na výroční zprávě, zprávách pro dárce a podpůrných materiálech
  • Úzká spolupráce v rámci týmu rozvoje (fundraising, marketing, komunikace, eventy), s vedením nadace i programovými týmy
Co u nás získáte?
  • Nástupní mzdu v rozmezí 34 000–42 000 Kč/plný úvazek (dle Vaší kvalifikace a praxe)
  • Flexibilní pracovní dobu, kancelář v Praze na Vinohradech
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, 3 placené dny zdravotního volna (sick-leave), vánoční volno
  • Týmové i individuální vzdělávání
  • Různorodou práci v prestižní a moderní nadaci s mezinárodním působením
  • Přátelské a inspirativní kolegy a spolupráci se zajímavými osobnostmi z veřejného, občanského sektoru i byznysu, kterým není lhostejné, jak se žije lidem (nejen) v ČR
Co od vás očekáváme?
  • Kreativitu, cit pro jazyk a schopnost psát srozumitelně a poutavě
  • Spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup
  • Schopnost týmové spolupráce a kolegiální komunikace
  • Zájem o nové formy a nástroje digitální komunikace, schopnost práce s obsahem i daty
  • Aktivní znalost angličtiny (písemná a ústní komunikace s dárci a partnery)
  • Zkušenosti z oblasti PR, marketingu nebo správy digitálního obsahu výhodou

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám své CV a motivační dopis. Více informací najdete zde.