Mediální a PR podpora v advokační práci

Jak vyvolat poptávku po řešeních, která prosazujete?

Úspěšná advokační kampaň se neobejde bez strategické komunikace

Tento workshop vás provede tím, jak propojit PR strategii s advokačními cíli. Jak oslovit různé publikum, od novinářů až po veřejnost.

Pro koho:

Pro advokační a PR pracovníky z organizací občanské společnosti nebo neformálních občanských iniciativ.

Jak to probíhá: 

Teorie a praxe na modelových příkladech, práce ve skupinách, tvorba komunikační strategie a plánování konkrétních kroků. Dvoudenní verze jde více do hloubky a zahrnuje praktické nácviky konkrétních nástrojů.

Co si odnesete:
  • schopnost propojit PR s advokační strategií,
  • umění definovat cílové skupiny a hlavní argumenty,
  • znalost různých komunikačních fází v rámci advokační práce,
  • základy tvorby komunikačního harmonogramu,
  • praktické tipy.
Kapacita:
  • do 12 osob (1 lektor)
  • do 22 osob (2 lektoři)
Rozsah:
  • jednodenní – 7,5 h (včetně přestávek a oběda)
  • dvoudenní – 15 h (včetně přestávek a oběda)
O lektorovi: Petr Machálek

Petr je spolupracovníkem Nadace OSF a konzultantem Advokačního fóra. Byl ředitelem Hnutí DUHA a ředitelem občanského sdružení Ratolest Brno. Od roku 2013 působí na „volné noze“ jako facilitátor, konzultant a lektor pro české i zahraniční nevládní organizace a soustředí se mj. na témata spojená s advokační prací a fundraisingem. Externě spolupracuje s Nadací Via jako konzultant pro lokální občanské iniciativy a učí na Katedře environmentálních studií FSS MU v Brně, kde dříve vystudoval sociologii a politologii.

V případě zájmu kontaktujte Štěpána Drahokoupila na stepan.drahokoupil@osf.cz. Potřebovali byste jiný formát? Rádi vám připravíme workshop na míru.