Mediální a PR podpora v advokační práci
Jak vyvolat poptávku po řešeních, která prosazujete?
Úspěšná advokační kampaň se neobejde bez strategické komunikace.
Tento workshop vás provede tím, jak propojit PR strategii s advokačními cíli. Jak oslovit různé publikum, od novinářů až po veřejnost.
Pro koho:
Pro advokační a PR pracovníky z organizací občanské společnosti nebo neformálních občanských iniciativ.
Jak to probíhá:
Teorie a praxe na modelových příkladech, práce ve skupinách, tvorba komunikační strategie a plánování konkrétních kroků. Dvoudenní verze jde více do hloubky a zahrnuje praktické nácviky konkrétních nástrojů.
Co si odnesete:
- schopnost propojit PR s advokační strategií,
- umění definovat cílové skupiny a hlavní argumenty,
- znalost různých komunikačních fází v rámci advokační práce,
- základy tvorby komunikačního harmonogramu,
- praktické tipy.
Kapacita:
- do 12 osob (1 lektor)
- do 22 osob (2 lektoři)
Rozsah:
- jednodenní – 7,5 h (včetně přestávek a oběda)
- dvoudenní – 15 h (včetně přestávek a oběda)
O lektorovi: Petr Machálek
Petr je spolupracovníkem Nadace OSF a konzultantem Advokačního fóra. Byl ředitelem Hnutí DUHA a ředitelem občanského sdružení Ratolest Brno. Od roku 2013 působí na „volné noze“ jako facilitátor, konzultant a lektor pro české i zahraniční nevládní organizace a soustředí se mj. na témata spojená s advokační prací a fundraisingem. Externě spolupracuje s Nadací Via jako konzultant pro lokální občanské iniciativy a učí na Katedře environmentálních studií FSS MU v Brně, kde dříve vystudoval sociologii a politologii.
V případě zájmu kontaktujte Štěpána Drahokoupila na stepan.drahokoupil@osf.cz. Potřebovali byste jiný formát? Rádi vám připravíme workshop na míru.