Naučte se úspěšně a efektivně vyjednávat. Na našem prvním online školení k advokační práci Vám ve dvou hodinách představíme typy a klíčové koncepty vyjednávání a jejich výhody a potenciální rizika. Účast na webináři je zdarma.
Termín: 21. dubna od 14.00 do 16.00 hodin
Pro koho je školení určeno?
Pro pracovníky a pracovnice velkých i menších NNO, formální i neformální občanské iniciativy a aktivní občany a občanky. Maximální počet účastníků, účastnic je 60.
Jak se na školení přihlásit
Přihlásit se na školení je možné přes vyplnění formuláře ZDE. Před školením vám pošleme konkrétní odkaz do programu ZOOM. Termín pro registraci je pátek 17. dubna včetně.
Co se dozvíte a naučíte?
- Typy vyjednávání a jejich efektivita
- Kompetence úspěšného vyjednavače
- Klíčový pilíř vyjednávání – BATNA
Jak bude školení probíhat
Program bude probíhat v online prostředí a je koncipován velmi interaktivně. Po úvodním kolečku se rovnou vrhneme na ujasnění si, co znamená vyjednávání a jaké mohou být jeho výsledky. Probereme jednotlivé typy vyjednávání a jejich výhody a potenciální rizika. Na vás pak bude definovat kompetence dobrého vyjednavače, které pak společně probereme. Zároveň vám představíme jeden z klíčových konceptů vyjednávání – koncept BATNA. V samostatných skupinkách pak budete diskutovat konkrétní příklady z praxe, na kterých zanalyzujete kompetence vyjednavačů a právě implementaci konceptu BATNA.
Webinář je realizován v rámci programu Active Citizens Fund, jehož cílem je podpora občanské společnosti a posílení kapacit neziskových organizací, a díky společnosti humancraft. Vznikl díky spolupráci s Ashokou Česká republika na akci Byznys a neziskovky na jedné lodi.
V případě otázek pište prosím Štěpánovi Drahokoupilovi na stepan.drahokoupil@osf.cz.
Lektorka
Jana Křížková
Jana má za sebou 20 let působení v jedné z největších mezinárodních korporací na světě Procter and Gamble. Prošla celou řadou pozic v obchodním oddělení, od obchodního zástupce přes key account manažera až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Zde byla zodpovědná za tvorbu zákaznických řešení a vytváření dlouhodobých obchodních strategií a plánů. Základem její práce byl prodej strategických plánů a vyjednávání krátkodobých i dlouhodobých dohod. Nedílnou součástí její práce bylo vedení zákaznických týmů a později pracovala i na zefektivnění práce seniorních obchodních zástupců či key account manažerů.
V posledních třech letech se jako certifikovaný trenér a konzultant věnuje rozvoji lidí právě v oblasti zefektivnění jejich prodejních a vyjednávacích dovedností. Přináší účastníkům celistvý a praktický vhled do problematiky – od efektivní a přesvědčivé komunikace, přes osvědčené postupy, až po uplatnění znalosti osobnostní typologie. Veškerá její školení a workshopy jsou interaktivní a zaměřená na využití získaných dovedností a znalostí v praxi.