Publikace

Případová studie: Amnesty International (Maďarsko)

Maďarská pobočka organizace Amnesty International měla dva hlavní cíle: rozšířit svou komunitu a navýšit počet pravidelných dárců. Zavedla proto tzv. emailové cesty, personalizovaný komunikační nástroj, který jim na základě zájmů lidí, s nimiž se propojili, umožnil, aby se všechny relevantní…

Případová studie: Nadace DEDO (Slovensko)

Nadace DEDO, jež se věnuje tématu bezdomovectví, postavila svou novou komunikační strategii na základě svých cílů a dat a rozhodla se cíleně nepoužívat osobní příběhy bezdomovců. Tato případová studie ukazuje, jak k tomuto závěru dospěli, jak pomocí fokusních skupin zjistili,…

Případová studie: Pěšky městem (Česko)

Značka není jen logo, ale emoce. Pocit, že se můžete do něčeho zapojit, třeba přispět k tomu, aby se chůze ve vašem městě stala snazší a cesty do škol bezpečnější. Právě tento způsob uvažování vedl zavedenou organizaci Pražské matky k…

Případová studie: Medve Matek (Maďarsko)

Co se stane, když dosavadní offline akci převedete do online prostoru? Organizace Medve Matek díky tomu oslovila širší veřejnost a poprvé navázala přímý kontakt s rodiči a dětmi, zatímco dříve s nimi pracovala jen prostřednictvím učitelů.

Případová studie: KASPIAN (Slovensko)

Sdružení KASPIAN se podařilo proměnit své vztahy s firmami od pouhého dárcovství v dlouhodobá a flexibilní partnerství, díky kterým zlepšili kvalitu i svých vlastních služeb. Pracovníci sdružení KASPIAN našli způsoby, které vyhovují jak jejich potřebám, tak potřebám firem, a to…

Případová studie: INEX-SDA (Česko)

Jak oživit kontakty v databázi, které organizace dříve získala, ale pak s nimi dlouho nekomunikovala? Organizace INEX-SDA, která pořádá dobrovolnické workcampy, dokázala probudit svou komunitu “spících” příznivců díky úspěšné crowdfundingové kampani během pandemie COVID-19, a dále je aktivovat tím, že…