Jste kreativní člověk, který rád přemýšlí, jak druhé oslovit a vtáhnout do dění? Baví vás organizace a produkce zajímavých akcí a eventů? Myslíte si, že demokracie a aktivní občanská společnost zaslouží více pozornosti médií i široké veřejnosti? Hledáte různorodou práci, ve které se rozhodně nebudete nudit?
V Nadaci OSF oslavíme letos 30 let našeho fungování a hledáme do týmu parťáka či parťačku, který se postará o přípravy oslav a aktivity s tím spojené a zajistí jak produkci plánovaných akcí, tak bude aktivně pracovat s komunitami lidí a organizací kolem nadace.
Co vás čeká?
- Budete mít na starosti projekt zaměřený na budování komunit lidí a organizací kolem nadace.
- Vaším úkolem bude produkce eventů pro příznivce nadačních témat u příležitosti oslav 30 let existence Nadace OSF v České republice.
- Budete zodpovědný/á za přípravu Festivalu otevřené společnosti a Galerie “otevřenosti”, což jsou dvě hlavní události plánované v rámci oslav na letošní rok.
- Budete zapojeni do tvorby obsahu ke kampani 30 let fungování nadace v různých formách (eventy, online, offline, webovky, mailing).
- Budete pracovat s digitálním archivem nadace a vybírat z něj důležitá data a zajímavé perličky z jejího dosavadního fungování.
- Budete spolupracovat na budování nadační databáze kontaktů a spravovat ji.
- Vaší zodpovědností bude tvorba participačního plánu pro zapojování komunity a jeho naplňování.
- Budete úzce spolupracovat s PR a fundraisingovým týmem nadace i externími dodavateli.
Co nabízíme?
- práci v rozsahu plného úvazku na dobu určitou (1 rok), ale nebráníme se ani rozdělení na 2 poloviční úvazky
- preferujeme externí spolupráci (OSVČ na fakturu), můžeme však nabídnout i práci na pracovní smlouvu
- dynamickou, kreativní a smysluplnou práci
- atraktivní pracovní prostředí progresivní nadace s 30letou historií
- flexibilní pracovní dobu
Co potřebujete?
- předchozí zkušenost s projektovým řízením a organizací akcí
- strategické myšlení a organizační schopnosti
- zkušenost se správou komunit (online / offline), ovládání CRM Salesforce a Mailchimpu
- výborný mluvený a písemný projev v češtině
- samostatnost a proaktivní přístup, spolehlivost a důslednost, ale i smysl pro práci v týmu
- kreativitu, komunikativnost, schopnost navazovat a kultivovat vztahy
- výhodou bude zkušenost s tvorbou obsahu a orientace v uměleckém prostředí
Jak probíhá výběrové řízení?
Na pozici se hlaste nejpozději do 30. června 2022 přes Jobs.cz, zároveň předložte:
- Strukturovaný životopis v češtině
- Motivační dopis (max. na 1 stránku)
- Jméno a kontakt (telefon a e-mail) tří osob, které mohou poskytnout referenci
Uchazeči a uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, budou pozváni na osobní pohovor na konci června.
Těšíme se na vás.