Publikace

Průzkum: Stav digitalizace v českém nezisku 2023

Téměř polovina českých neziskových organizací nemá zdroje na odpovídající hardware. Zastaralé počítače a další zařízení brzdí organizace ve využívání plného potenciálu moderních technologií a jejich práce se stává drahou a neefektivní. Vedoucí manažerky a manažeři často nemají znalosti a zkušenosti…

Případová studie: Amnesty International (Maďarsko)

Maďarská pobočka organizace Amnesty International měla dva hlavní cíle: rozšířit svou komunitu a navýšit počet pravidelných dárců. Zavedla proto tzv. emailové cesty, personalizovaný komunikační nástroj, který jim na základě zájmů lidí, s nimiž se propojili, umožnil, aby se všechny relevantní…

Případová studie: Nadace DEDO (Slovensko)

Nadace DEDO, jež se věnuje tématu bezdomovectví, postavila svou novou komunikační strategii na základě svých cílů a dat a rozhodla se cíleně nepoužívat osobní příběhy bezdomovců. Tato případová studie ukazuje, jak k tomuto závěru dospěli, jak pomocí fokusních skupin zjistili,…

Případová studie: Pěšky městem (Česko)

Značka není jen logo, ale emoce. Pocit, že se můžete do něčeho zapojit, třeba přispět k tomu, aby se chůze ve vašem městě stala snazší a cesty do škol bezpečnější. Právě tento způsob uvažování vedl zavedenou organizaci Pražské matky k…

Případová studie: Medve Matek (Maďarsko)

Co se stane, když dosavadní offline akci převedete do online prostoru? Organizace Medve Matek díky tomu oslovila širší veřejnost a poprvé navázala přímý kontakt s rodiči a dětmi, zatímco dříve s nimi pracovala jen prostřednictvím učitelů.